8/21/2011

Home is behind, the world ahead and there are many paths to tread

Jossu: Voi vitsi oon mielissään, äsken kävin vähän tutkailee sähköpostia, ja hokasin siitä otsikoista, että siellä on jotain tietoa amis-vaihdosta, johon mä ja laura ilmottauduttiin vähän myöhässä nii ei tiietty vielä, et päästäänkö me sinne. No siinä viestissä luki, et molemmat päästiin sinne, oi vitsi oon mielissään! Ja toinen juttu, mistä oon kans ilonen, on tuo äsken tehty H&M:n tilaus.

Nuo siis lähti tilaukseen, ja mulla oli sähköpostiin tullut myös kiva alennus, kalleimmasta tuotteesta -25% ja sit lopuista -10%. Ja mun on pakko kertoa, tuo huppari on lasten puolelta ja sen hinta ennen tota alennusta oli vaivaisen vitosen. Mulla oli ongelma valita ton hupparin väri, mut sit päädyin tohon violettiin. Tekis kyl mieli tilata noita vähän lisää... 8)

Perjantai mulla meni kotona ihmetellessä ja sit lauantai siivotessa ja summer endseissä nallikarissa. Oli ihan kiva ilta, vaikkakin joku ylempi taho oli meidän reissua vastaan, eikä kaikki menny ihan suunnitelmien mukaan. Tän päivän mä oon vaan syöny. Aamulla käytiin Lauran kans kävellen kaupassa ja ostettiin sämpylöitä ja sipsejä. Tehtiin sellanen kunnon ruoka-legioona ja linnottauduttiin meidän takkahuoneeseen, katottiin eilisen OC, kauheaa kankkusta ja kaikista paras, Sonja ja Anna jossain vaiheessa ryömi meidän seuraks ja katottiin sitten fiiliksissä Hannah Montana-elokuva.. Huvittavaa, että mun ja Lauran seurana on kattomassa kaks meitä vuotta vanhempaa ja pikkusisko sitten viettää omaa elämää muualla kotona. Tähän vois vielä mainita, että aina kun telkkariohjelmistossa näkyy Hannah Montanaa, minä ja Laura katotaan ihan onnellisina sitten niitä.. Okei nyt voisin lopettaa nää paljastukset, ja jatkaa tsh:n kattomista, tässä on nyt meneillään tuo ällö hämähäkkikohtaus, hyi.

No comments: