8/11/2011

Oh, And the award for The best liar goes to you

Jossu: Ooo, keksin mitä teen huomenna koulun jälkeen ku pääsen jo yheltä:

Niin tosiaan tapahtumahan kestää kaks päivää, huomisesta lauantaihin Valveella. :)

Jeps, kun tänään alotettiin tosiaan tän vuoden koulut, niin totuttuun tapaan mää ja Laura ei hirveen kauaa siellä koulussa viihdytty ja lähdettiin sitten vartti siellä oltua.. :D Mentiin perinteisesti Coffee Houseen ja kävästiin kirpparillakin, ja sit tulin kotiin ja kuvasin mun (melkein) kaikki kynsilakat :) (Kuvissa ei löydy niitä yksilöitä, jotka on tällä hetkellä jossain karkuteillä mun huoneen hurrikaanissa) Kuvasin myös vähän simpukoita ku tajusin et omistan niitä aivan hirveesti, mutten niistä jaksanu muokata ku vaan pari kuvaa. :D

Tämmösessä lootassa mä niitä kynsilakkoja säilytän.

Ekassa kuvassa Konad-lakat, tokassa nuo "Graffitti"-lakat





Huomenna ois luvassa pari tuntia koulua, sitten nuo FSS, ja Annan läksiäiset ku se nero lähtee vuodeks Taiwaniin. :(((
Nyt mä voisin siivota mun huoneen.. Tai sitten en.

No comments: