8/18/2011

Let this be our little secret, no one needs to know were feeling







Takki Gina / Toppi H&M / Farkut JC Crocker / Kengät Converse

Jossu: Siinä ois vähän päivän asua pitkästä aikaa ja päivän kirppislöytöä! Käytiin Saran kans vähän siistimässä mun ja Lauran kirpparipöytää, ja samalla sit kierrettiin kirppari molemmat hyvin tuloksin: Sara löys tosi kivat saappaat ja snifferin (:-D) ja mä löysin ton espritin laukun, joka hinnallaan vähän järkytti mun, mutta ei lompakon mielentilaa, sillä tuolla veskalla hintaahan oli huimat euro ja 75 senttiä. Nuo asukuvat on vähän kökköjä, koska ne on otettu minuutissa ja olin fiksuna tyttönä laittanu aivan mahtavat asetukset ja lyöny kameran pikkusiskon käteen. Valotusaika oli pikkasen liian iso.. Mun pitäis kohta alkaa suunnata kaupunkiin ja haipakkaan, mutta äh ei yhtään huvittais. Nyt ei huvita mikään, ei ees viltin alle kääriytyminen, ei mikään. Saa nyt nähä miten tää ilta etenee.

2 comments:

Anonymous said...

Näin teidät kaupungilla yks päivä, kun kävelin vastaa. : D Mutta en viittiny pysäyttää ku rupattelitte nii tohkeissaa : D

laura & jossu said...

Kyllähän meidät nyt aina saa pysäyttää!:) ei me varmaankaan olla mitää elintärkeetä juteltu..:D