8/13/2011

I know you're seeing past my make-up

Jossu: Mun eilinen ei menny ihan suunnitelmien mukaan. En vissiin oo maininnu, et käytiin röntgenissä kattoo mun posket tiistaina, ja mulla on vissiin tosi paha poskiontelotulehdus. Noo sain siihen lääkkeet, jotka oli sen verran äkäsiä että teki mun mahan niin kipeeks et oon tässä kaks vuorokautta vaa itkeny mahakipua. Sit en voi myöskään käyttää enää buranaa tähän flunssaan, koska saattaa olla että mulla on kehittymässä joku mahahaava. Sitte panadolia tms. en voi käyttää, ku saan siitä ihan hirveet ihottumat. Kivaa olla kipee ja kunnolla. :))) Nyt siis tuskaillaan pääsärkyä, mutta vedetään antibiootteja, närästyslääkkeitä, samarinia ja rela-tabletteja..

Huh tulipa kunnon avautumisstoori, eikä tän postauksen tarkotus ollu avautua mun poskiontelotulehduksesta, vaan tehä tämmönen helppo bilemeikki-ohje. Ton tekemiseen ei pitäis mennä sitä kymmentä minuuttia pidempää. (Ja Erica, jos luet tän, kyllä säki ton osaat tehä :D)

Tästä lähetään siis liikkeelle, meikkipohja valmiina ja kannattaa laittaa tuohon silmän alle jotain puuteria sellanen kasa, koska nuo tummat luomivärit tahtoo vähän varista.

Näitä mä käytin silmien rajauksessa. Seppälästä tuo purkkirajaus ja sivellin, sit toi kajaali on lancomen. Tuo purkkirajaus on aika kuivunu, et tein sillä aluks, mut hermostuin siihen ja tein sit kajaalilla loput.

Ton rajauksen kanssa ei tarvi varoa, koska se luomiväri on niin tumma, et sitä rajausta ei hirveesti näy. Sit kans rajataan tuost (en tiiä nimee sille) alhaalta silmäripsien ja silmän välistä.

Seuraavaks laitetaan tummaa luomiväriä liikkuvalle yläluomelle (mulla käytössä tuo tummin noista), voi olla mustaa tai sitten jos ei halua niin räväkkää tulosta niin sit vaikka ruskeeta tai jotain muuta. Tuo kuva vähän väärentää, oikeesti tuo luomiväri on hiukan tummempi. Jos omistaa ohut päisen siveltimen, tai on osaa isommallakin siveltimellä, niin laittaa alaripsien alle tummaa luomiväriä rajauksen tapaan, ja jos tahtoo rajumpaa tulosta, niin eka rajaa siitä ripsien alta ja sitten häivyttää rajat luomivärillä.

Siinä luomivärissä kannattaa olla hyvin pigmenttejä, koska jos on laimeeta (?) luomiväriä, niin tuosta ei tuu kovin minkään näköstä.

Nää kuvat ei oo mitään parhaita mahdollisia, koska oli pimeetä ja otin ite kuvat. Mutta joo, sit laitetaan jotain vaaleampaa väriä (mulla H&M:n paletista toinen vasemmalta) sitä vedellään siveltimellä silmän sisänurkasta (ylhäältä) kohti silmän ulkonurkkia silleen et ne kivasti sulautuu toisiinsa ja rajat häivytetään ja myös häivytetään tumman luomivärin ylärajaa. Halutessaan voi laittaa myös silmän sisänurkkaan vielä jotain vaaleempaa sävyä.

Sit vaan ripsien taivutus ja ripsari!
Ja tulos pitäs olla suunnilleen tämmönen:


Ja vinkkinä itelle, nuo ripsarisotkut yläluomessa vois ottaa pois ennen kuvaamista..

Laura tulee joskus meille ja me grillataan. (taas) Hmmm voisin nyt suunnata tästä jääkaappi ja pakastin-osastolle ja tehä jätskikaakaon. :))

No comments: