9/14/2011

Cause I know everything’s gonna be alright now you’re standing here right by my side

Mun äsken vääntämät vasemman käden kynnet. Oikeen käden kynnet meni melko jänniks, koska en eka tajunnu, että voin tehdä kukat konadeilla, vaan lähdin sit vapaalla kädellä piirtelemään hienoja kukkia... Mä en muuten oo noin paska tekee konadeilla kukkia, miltä tossa kuvassa näyttää, koska oon siihen päälle vedelly vielä vähän lakkaa vapaalla kädellä, et niistä ei tulis ehkä niin tylsät.......

Jossu: Meidän netti taas kettuili mulle, mutta nyt se toimii taas! (toistaiseksi) Ei mulla oo mitään ihmeellistä kerrottavaa, tuo toka kuvakin niin ihmeellinen.... Huomenna ois luvassa, tunti oikun tarinoita ja tunti hirsibigbenin rakentamista.. On ehkä rumin bigben-pienoismalli ikinä, mutta minkäs teet. Koulun jälkeen pitäs käydä amis-infossa ja sit tehdä esitelmä Andalucíasta espanjaks Tiian ja Annan kanssa, johnny la gente está muy loca? Vois ottaa huomenna kameran kouluun, ku kerranki on suht hyvä varmuus tästä netin toiminnasta, ja tehä sit kunnon postaus päivästä, joka ei kyl mitenkää oo jännä.

No comments: