9/04/2011

I'm walking on sunshine, wooah





Jossu: Eilisilta meni siis tuolla nakrockissa, ja sen jälkeen hiihdeltiin takas keskustaan (Pinja uskovainen), josta mä sit puol kahden aikoihin lähdin kävelee kotiin (matkaa sellaset 6-7km). Siinä kävellessä toivoin, et prinssi uljas valkealla ratsullaan saapuis ja tarjois mulle kyydin kotiin. No ei kait siinä, 200 metrii kotiovelta tää joku prinssi-random-uljas päättää saapua ja tarjota kyytiä. Mietin siinä vaan et ei oo tosi. Eilen tuli muutenki käveltyä reippaasti, keskusta-hietasaari-keskusta, keskustassa palloilua ja sit viel keskusta-koti.

Mutta tää päivä on ollu kiva, koska aurinko on paistanu. Ei tarvi enempää selittelyjä, vaikka mua nyt väsyttää ihan simona, ja saatan vaikuttaa ärsyyntyneeltä, mulla on ihan sika hyvä fiilis ton auringon takia. :D En oo vielä tehny mitään muuta ku tehny suht. pikaisen visiitin keskustassa näkemässä ihmisiä. Nyt mun piti tehä jotain, mut unohin sen jo.. :D Meillä on Saran kans suunnitelmissa, et mennää kuvailee huomenna tai ylihuomenna, jes, vihdoin mä sain sen naisen itelleni seuraks! ;)

No comments: