9/08/2011

When I close my eyes you still make me happy

262883_10150289434548910_601508909_7667935_7230459_n

Laura: Jep elikkä tää päivä on mulla mennykkin koulussa ja kavereitten seurassa. Noo okei okei, myönnetään olin koulussa 2 h, mut hei minkä sille voi jos niitä tuntejá ei sattunu olee enempää? Satuin just vieläpä lukemaan ilo uutisen wilmasta, mulla ei oo maanantaina ollenkaan koulua ja tiistainakin tunti vähemmän kuin yleensä, me likey! Koulun jälkeeen menin sitten Emmalle Jossun kanssa ja siellä tulikin sitte vaa istuttua sohvalla, syötyä ja katottu telkkaria. Noo mut välillä on iha kiva tehä tota löhöilyä seurassa eikä vaa aina yksin kotona..:D Emmalla ollesani puhelimeen pärähtikin paras viesti piiitkään aikaan, pari mun hyvää kaveria piipahtaa Oulussa pari tuntia matkalla Jyväskylään. Joten Emmalta lähdettyäni menin hirveellä höökillä kotiina ja sieltä taas takaisin keskustaan. No oli niin ihana nähä tyttöjä pitkästä aikaa ja vain yksi puuttui joukosta, Janina nimittäin. No saas nyt nähä et miten tyttöjen käy koska ne soitti mulle tuossa vähää vaille 10 ja ilmotti et ne on tainnu missata niitten bussin jonka olis pitäny lähtee tunti sitten.. Mutta loppuun vielä meidän viikonloppu suunnitelmista. Ollaan nimittäin lähössä eräjormailemaan meidän kavereitten kans, jonnekkin partio mökille. Joooten palaillaanpa sitten mun osalta maanantaina, hauskaa viikonloppua kaikille!:)

No comments: