9/13/2011

pikapikapikachu



Jossu: Joo aivan pikapostausta, koska mun pitää lähtä kohta rientää takas kouluun. Mulla oli aiemmin espanjan tunti, ja siellä meillä oli ihan ylivaikee sanakoe (saattaa johtua siitä, et se lukeminen on jääny vähälle..), nyt vietän siis hypäriä kotona. Musta muuten ei oo kuulunu viikkoon, koska mulla ei viikolla ollu oikeestaan mitään tähdellistä asiaa tänne, ja viikonloppuna meidän netti ei toiminu, ja iskä tuli eilen mökiltä ja tänään korjas sen. Mun pitäis lähteä jo, mutta tän postauksen yks pointti on viel kertomatta: mä teurastin mun H&M:n aleista löydetyn tekoturkistakin ja tein siitä tollasen liivin, ja toivon et nyt sillä ois jonkunlaista käyttöä. :D Mut nyt täytyy rientää, Laura vissiin postaa illemmalla meidän viikonlopusta. :)

ps. otsikko on ehkä maailman hienoin...

2 comments:

Jasu said...

hei vähän kiva toi karvaliivi ! (:

laura & jossu said...

kiitti! :)