6/18/2011

everyone thinks that i have it all but it’s so empty living behind these castle walls


Jossu: Näin alkuun vois sanoa, että ompa suoraan aika helvetin tylsää materiaalia mulla nyt tässä, mutta minkäs teet kun oon maannu siitä asti kun torstaina tulin töistä kotiin sohvalla jopa 40 asteen kuumeessa.. :D Eikä parantumisen merkkejä vielä näy, damn... Porukat tuli Venäjältä eilen ja ne toi tuliaisia, esim. nuo suklaat, huivin ja sukat. Hmmmm ajatus ei kulje mulla ollenkaan näin kuumehourissa, enkä ehkä oo viisaimmillani ja unohtelen paaaljon asioita. Usein jos joku soittaa mulle ku oon kipeä nii selitän vaa jotain random paskaa joka ei liity mihinkään ja sitten vielä unohan mitä ollaan puhuttu ja jos ollaan sovittu jotain. Nii ei kannata sitten hämääntyä jos tää teksti on hiukan outoa.. :D Äh jos shoppailu vois toimia flunssalääkkeenä? Huomenna vois vaan aamusta vetää buranaa nassuun ja kattoa toimiiko. En tiiä onko tää mikään flunssa, koska mulla ei oo muita oireita kuin tuo kuume ja tietenki se superväsynyt olo, kun on kipeä. Nää päivät sohvalla on menny katellessa täykkäreiden ekaa kautta ja O.C:tä. :D Mietin taas nyt et mitä ihmettä oon tähän nyt selittäny nii voisin lopettaa nyt ja mennä taas lepäämään, mun kuumeiset aivot joutu liian rankoille. Pysykää te terveinä! :D
ps. en enää muistanu mikä on youtube...flunssadementia?

No comments: