6/26/2011

Uuteen haavaan huudat vanhaa suolaa, kun sitä kirvelee






jossu: Hmm mun pää lyö tyhjää. Juhannus oli ja meni, oli superhauskaa, vaikka seuraavana päivänä kuume palaskin ja mun kurkkukin tajus että sillä on angiina. :D Eilinen sitten meni taas sohvalla tautia sairastaessa ja leffoja katellessa. (Jossun hypervilli juhannuspäivä..) Tänään oon käyny kaupassa, siivonnu (hups oma huone unohtu....toisaalta ei se haittaa jos se on sotkunen ku en siellä muuten asu paitsi sillon tällön saatan eksyä sinne nukkumaan ja vaihtamaan vaatteita) ja grillannu. Saattaa olla, että tästä joutuu lähtee uudemman kerran kauppaan, koska mulla on hirvee riippuvuus kokikseen. Siitä ei tuu yhtään mitään jos mulla ei aamulla oo kokista. Joskus saatan siitä sitten _vähän_ raivostua jos mun kokikset on juotu yön aikana. Ehkä mä kohta eksyn sinne kauppaan. Vitsi muuten oon mielissään, ens viikoks on luvattu kivoja kelejä eikä sadetta näy ollenkaan forecan 10 päivän ennusteessa! Muutes ens viikonloppuna lauantaina suuntana ois Tallinna ja siellä sitten muutama päivä shoppailua ja takasin sitten tiistaina. :) Paitsi tosiaan saa nähä kauanko siellä Etelä-Suomessa sitten loppujen lopuksi tulee oltua. :D Ja muuten jos joku tätä ees lukee, nii anteeks taas nuo tylsät kuvat... :DD Juhannuskuvat ei ollu sittenkää mitään julkasukelposta. :D

No comments: