6/15/2011

Excuse me but I might drink a little bit more than I should tonight



jossu: Tässä ois vähän mun viimeaikaisia ostoksia. 1. Glitterin peililasit edellisten rikki menneiden peilittömien feikkiraybanien korvikkeeksi, 10e. 2. Bikinien yläosa Lindexiltä, 15e. Mä en oo ihan varma, että tykkäänkö mä noista. :D Ostinpa kuitenki... 3. Shortsihaalari H&M, 15e. 4. Spiritin ballerinat oli puolet alennuksessa, hintaa jäi sen 20e. 5. Mahtavin nyrkkirauta ikinä! H&M 7e. 6. Ihan perus tuubitoppi H&M 5e. Mietin et miks kuvasinkaan tän.. Lisäks mulla on menny aika reippaasti rahaa mun uuteen pakkomielteeseen, jonka vissiin tietää vaan mun lisäks Laura, hah. :D Meidän salaisuus. Ja tietenki se 90% rahoista menee ruokaan... :) ÄÄ nyt jotain helppii ku mun posket punottaa ku tomaatit kesäauringossa ja tuntuuki siltä että näillä poskilla paistettas pihvit. Jep hienot vertauskuvat....

No comments: