6/04/2011

with a broken heart alone in the dark looking for a way to escape







Niinku näistä kuvista voi päätellä, niin mä (Jossu) alotin sitte biitsikauden Saran kanssa ja kävin heittää talviturkinki, koska olin tehny lupauksen, että käyn uimassa päättäreinä. Nyt lupaus on siis suoritettu, vaikka vesi varmaan sellaset kymmenen astetta lämmintä. Kuitenkin, vaikka vesi oli kylmää, olin odottanu pahempaa ja ajattelin, että heti ku meen veteen niin kangistun ja kuolen (:D), mutta sitten ku sukeltaessa en kangistunutkaan, niin innostuin sitte uimaan vähän enemmän ja sukelsinkin kolme kertaa. :D Oon oikeesti hirvee vesi-ihminen, eikä mun rantareissut ikinä koostu pelkästä auringon otosta! :D Ehkä vesi on se mun juttu. Voisin alkaa vesi-insinööriksi. :D Joo mutta pitemmittä puheitta nyt meen syömään ja Laura tulee meille neljän jälkeen ja sitten suunnataan nokkamme kohti keskustaa tai Ainolaa, saa nähä :)

No comments: