6/27/2011

perhana, otsikonki vois keksiä
















tällanen loppukevennys :DD
jossu: Tänään päivä meni Saran kanssa mm. hengaillessa, syödessä edenin parhaita ranskiksia, kuvaillen, kaupassa käyden, uiden ja lentistä pelaillen. Mä muuten ostin taas uudet kengät.. En vaan nykyään löydä mitään kivoja vaatteita, aina vaa löytyy kenkiä. Muuten tuolla aika alussa kuvissa, missä mulla on tuo mun huivi hameena, niin ku päätettiin taas mennä uimaan ilman bikineitä ja mentiin sitten vaatteet päällä, eikä vaihtovaatteita ollu ja päätin sit kietoa ton hameeksi. Sarakin kieto sen huivin paidaks. :D Ei kyl ollu mikään unelmakeli uida, eikä varmaan tehny mitään parasta mun angiinallekaan ja nyt viikon lääkekuurin jälkeen kurkkuun tuli peitteitä.. Tykkäilen ja silleen. Nyt mulla on hiukka kiire, ku pitäis nähä vielä nopeesti Emmaa ja mulla on joku kanarialta tuotu rantamekko päällä ja meikit levinny uidessa ja jotain vois syyäkin. :D

No comments: