6/03/2011

what shall we die for









Eilinen siis alkoi hieman jännällä aamuherätyksellä.. Sieltä sitten tultiin kotiin ja mä (jossu) menin viimeselle pianotunnille mun ihanan opettajan kanssa, se muuttaa Turkuun ens viikolla. Pitäis nyt keksiä mitä ton soittamisen kanssa tekis, tai siis tuntien, että jaksaako sitä enää tunneilla käydä. Nooh, se on sitten syksyllä päätettävää. :D

Sieltä tultuani kotiin lähettiin Veeran kans käymään keskustassa, jossa kaupat oli kiinni, mutta olihan ne mäkki ja hese auki, ja sitten myöhemmin rajiksessa, jonne Emmakin lopulta löys itsensä. :) Oli tosi kiva nähä piiitkästä aikaa.

Sitten siinä puol kasin aikaan kiirehin kotiin, josta Sara tuli hakemaan mut, ja suunnattiin nokkamme kohti keskustaa ja leffateatteria. Käytiin kattomassa Pirates of the Caribbean, ja seurana oltiin minä ja Laura, Sara, Pinja ja Erica. Oli kyllä tosi kivaa, ja leffakin oli hyvä, vaikka nyt pelkäänki merenneitoja koko loppuelämän. Ja niinkuin aikaisemmissakin potc-leffoissa, oli tässäkin lopputekstin jälkeen sellanen pieni leffapätkä, joka jäätiin kattomaan Saran ja Erican kanssa. Hehhee ei kyllä ollut se pätkä ehkä niiden loputtomien nimien kattomisen arvonen, mutta mua ois jääny vaivaamaan, jos en niitä ois jääny kattoo, terveisin kunnon piraatti-fani, ne kolme ensimmäistä leffaa oon kattonu varmaan sellaset miljoona kertaa, ja vuorosanatkin varmaan kohta alkaa olla aika hyvin tuonne mun päähän tallennettu.

Tän päivän suunnitelmat on vielä vähän auki, saa nähä, mutta nyt suuntana ois takapiha ja vähän auringon ottoa, vaikka tuolla onkin vaan 13 astetta, mutta sissinä mää meen sinne bikineissä kun uv näyttää huimaa kolmosta.. :D

No comments: