6/23/2011

melkein taas elävien kirjoissa















Jossu:Heipsan, täältä ilmottautuu yks viikon sohvalla sairastanut. Mullahan alko kuume tasan viikko sitten (ja jatkuu edelleen..), ja tosi kovana ainakin siihen verrattuna että mulla on kerran aikasemmin mun elämän aikana ylittäny asteet kolmenkymmenenkahdeksan (sillon oli 38,5). Äiti onneks huolestu maanantaina ku mun kuume ei ollu torstain jälkeen laskenut kertaakaan alle 38 (oli käyny neljässäkympissäkin, lovely?) ja mentiin sitten käymään terveyskeskuksessa, ja siellä todettiin testeillä, että mulla on angiina, vaikkei mitään peitteitä näkynyt, eikä kurkkukaan oo kipeä ollu. Sain sitten antibiootit ja ehkä tää tauti pian tästä ois ohi, vaikka vielä tänäänki on ollu kuumetta. :D

Tän postauksen tarkotus ei kyllä ollu selittää mun taudista, vaan esitellä nuo löydöt. Kävästiin Saran ja Tinen kanssa kirpparilla ja kaupungissa, ja kirpparilta löyty nuo kahet kengät. Punaset on lapun mukaan käyttämättömät ja siltä ne näyttääkin, ja niitä on vielä myynnissäkin Nelly.com:ssa. Hintaa näillä neljätoistasenttisillä oli 20e (netissä 37). Noilla mustilla sandaaleilla hintaa taas oli 3 euroa. :D Sit nuo harmaat farkut ostin mick's:stä, jossa oli ihan huimat farkkualennukset! Nuo on siis Dieselin ja alkuperänen hinta ois ollu sen 140 euroa, mutta alennettu hinta oli vaan 40e. Ihan jees saada satasen alennus farkuista. :)

Juhannussuunnitelmat on melkein jo valmiina, ja Oulussa pysytään sillä porukat jätti mut ja mun siskon tänne keskenään tänne jo eilen, kun ne lähti mökille Etelä-Suomeen. Nyt mun on pakko lopettaa tää kirjottaminen, ku tekee ihan sikana mieli karkkia!

No comments: